Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-02 16:23:18

> Pasakok tas nesamones kam nors kitam, o ne man. As per daug mates ir per
> daug zinau. Ypac sveikata pataise mano  kiemo draugai, kai visam
> gyvenimui gavo stuburo isvarzas bezaisdami krepsini. Ar ka nors
> savaitgali "mankstai" pakilnodami, ir po to atsigule ant chirurgo
> stalo... O metu tada dar po 30 neturejo... I dabar zinau is jaunimo, ka
> taip pat pasportavus gulde ant chirurgu stalo...  Cia jau nesnekant,
> apie traumuotus sanarius, ir t.t.

:)))) tai ir sakau - savamoksliai, "nutreniruoti" ar su ambicijom i
realius pasiekimus yra isimtis. as galiu papasakot dxja istoriju apie
tuos, kurie nesportavo.
va, pvz, vaikai: žmonos dukterėčia - ūgis ~185, jai ~17 metų, sveria
~90-100, diagnozuotas II tipo diabetas. viršvoris nuo saldumynų.
gydytojai sako, kad tikrai blogai. kita dukterėčia - ~12 metų, ūgis
~140, svoris ~65 - kepenų veikla ženkliai sutrikusi. mėgstamiausias
racionas - saldumynai
suaugę: kažkurios eilės dėdė, 20 paskutinių metų tik sėdimas darbas,
žiauri išvarža, prieš operaciją kalbėjo vaikščios-nevaikščios. pasisekė,
vaikšto. fizinės veiklos kiekį didina, nes viskas nuo per sėslaus darbo.
kelti nieko sunkaus negali, 50 metu dar nera. nesportaves. žmona:
paauglystėj šoko neprofesionaliai, viskas ok. jokiu kitu sportu. kelena
susivare lygioj vietoj, mankstindamasi. ir t.t.

> As nesneku apie tuos, kas visai neprisiziuri ir auginasi lasinius. Bet
> ir ju dalis yra ne patys kalti, tiesiog yra tam tikri sveikatos
> sutrikimai, ir nelabai ten ka pakovosi (taip pat yra pavyzdziu).

bullshit isskyrus geros kokybės mėsą ir žuvį. kviečių kilogramas turbū
pigiausios kruopos, padaiginti kviečiai - turbūt vienas iš geriausių
dalykų racione. valgyt maziau - visi gali. nevalgyt saldumynu - labai
lengvai. neapsiėst prieš miega - labai lengvai.

> O ziurint toliau, pazistu daug visiskai nesportavusiu ir saves
> neribojanciu zmoniu, kurie puikiai jauciasi senatveje. `Ir, tarp kitko,
> geriau jauciasi tie, kurie jaunysteje maziau dirbo fizinio darbo (maziau
> judejo, maziau sportavo)...

jo, visa vaikyste reikejo prasedet, kaip dabartinei kartai, prie kompo.
primink, ka dabar apie sita karta gydytojai kalba? jyg kazkokios frazes
eina "pavojaus varpai" ar pan? giminaciai broliukai paaugliai klases
rekordininkai: vienas padaro 5, kitas 7 prisitraukimus (11 ir 9 klases),
as padarydavau 8-10 bet kada, visiskai taisyklingu nesvyruojant kaip
desrelei ir tai prie vidutinioku vos vos. apie toki dalyka kaip 2km
begimo normatyvai turbut net nebekalba niekas, nes numirtu nuo infarkto
dabartiniai abiturientai.