Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-02 15:02:32
> "begima" nesuprask tiesiogiai - vieni begioja lauke, kiti ant
> treniruokliu takelio, dar kazkas plaukia. Tai tik fiznis kruvis,
> deginantis kalorijas, ir tik. Jei jau rimtai, tai begimas is principo
> yra ypac nesveikas - tai peilis sanariams. Deja. Neseniai bendravau su
> daugiau del "sveikatos" pabegiojusiu zmogumi. Dabar jis jau vaksto
> sunkiai, su lazdele... ir tai - ne profesionalus sportininkas...

300g cukraus = 1k kaloriju. 30 kaloriju 1 kg svoriui reikia cia max, jei
dirbi vidutiniskai protiskai ar fiziskai aktyvu darba, gaunasi 80kg
zmogui 2400 per diena. ir cia yra dafiga kaloriju. 1 L kolos ~450
kaloriju, ir cia tik is kolos!!! tarkim, kad is kitu saldesiu gauni dar
tiek pat = trecdalis tavo dienos kaloriju tik is cukraus. galiu beveik
garantuot, kad raumenu mase kris, riebalu augs.

> O mano organizmui jo reikia. Tiesiog negaliu be jo. Ir nepernesu
> saldikliu. Ir nei kalorijas stengiuosi deginti, nei svoris auga, nei
> nutukau.

"reikia" buna skirtingas: pvz, kai organizmas savo funkciju nebeatlieka
- alpsti ar griuni nuo issekimo arba pvz kai negauni parukyt. netikiu,
kad gerdamas nesaldinta vandeni neisgyventum.