Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: eSSas
Data: 2017-03-03 11:16:38
Audriau,

jei "puikiai zinotum mokslo darymo virtuve", kai kuriu tavo tekstu (iskaitant pacituota zemiau) nebutumem isvyde.

Tas opusas apie pinigu reiksme mokslo tyrimu rezultatams - klasikinis delfinariumo sedevras. Ne vienintelis, deja.

O siaip linkejimai ir toliau dominuoti biosferoje. TRIBEKA valdo!

S.

--
Free News Reader
http://put.hk