Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: nekas
Data: 2017-03-03 17:38:22
On 2017-03-03 16:49, eSSas wrote:
> Tai kad tu kiekvienam poste daugiau ar maziau nusisneki. Ka man taisyt? Paistalus apie ketonine dieta, kuria isskaitei enternetuose, ar tolimesnes blenes?
>
> S.

Pasitaisyk pradziai pats, pvz.  "Nekliedek apie celiuliozes pavertima i
krakmola". Visgi cia nera nesamone ir gal nereikejo tokiu stipriu zodziu
naudot?

Zinoma, kad isskaitau enternetuose, kaip jau minejau nesu nei chemikas,
nei  medikas, bet is supermamu ir delfio stiliaus puslapiu stengiuosi
isminties nesisemt. Apie ketonines dietas pvz. skaiciau cia:
http://www.bodyrecomposition.com/the-ketogenic-diet/ Ten aisku siulo
pirkt knyga, bet is puslapio turinio galima susidaryt ispudi, ar tai bus
visiskas bullshitas ar ne.

Jeigu tas bicas, kuris visa tai parase, nusisneka, nera autoritetas ir
nieko nesupranta - tada sorry, - vadinasi viskas, ka as bandziau
pasakyti tikrai yra nesamone. Nesakau, kad labai zaviuosi kazkokia
konkrecia dieta ir kad yra labai magisku ir sudetingu receptu, bet tiek
kiek dabar zinau man padejo sverti nebe 120kg (kiek sveriau didziaji
dali gyvenimo), bet 75kg ir desimt kartu geriau jaustis. Tai pagal
Audriaus K. logika kuri dazniausiai remiasi tik draugo kaimyno pazystamo
pusseres patirtimi - as galeciau teigti, kad net geriau uz ji "viska
zinau, daug maciau".