Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: nekas
Data: 2017-03-03 21:49:54
On 2017-03-03 20:46, eSSas wrote:

> "Gliukoze as vadinu "cukru kraujyje" kuris gali buti pagamintas is bet
> kokio angliavandenio, - tiek paprastojo, tiek sudetinio."
>
> Ne bet kokio, vienok.
Ka tai keicia musu diskusijos remuose?

> "Zinoma, kad isskaitau enternetuose, kaip jau minejau nesu nei
> chemikas, nei  medikas, bet is supermamu ir delfio stiliaus puslapiu
> stengiuosi isminties nesisemt. Apie ketonines dietas pvz. skaiciau
> cia: http://www.bodyrecomposition.com/the-ketogenic-diet/ Ten aisku
> siulo pirkt knyga, bet is puslapio turinio galima susidaryt ispudi, ar
> tai bus visiskas bullshitas ar ne."
>
> Lobotomija savo laiku buvo pripažinta psichinių ligonių gydymo
> metodika. Gerai, kad tada interneto nebuvo

Profesionalus biochemikai neaiskina populiariai ir suprantamai kaip
viskas veikia, nes jiems nelygis. Delfi ir supermamose vyrauja Audriaus
K. stiliaus visaziniai "as zinau, daug maciau, mano bobutei buvo taip".
As skaitau tai ka randu parasyta pakankamai populiariai, bet bent jau su
kazkokiomis nuorodomis i mainstreamini moksla, o nespangstant apie
auras, energijas, chemtrailus ir visuotinus samokslus. Toje nuorodoje
visiskas bullshitas? As rimtai klausiu. Ar cia by default - jeigu yra
interenete - tai bullshitas? Nu tu dabar pasakysi, kad tau velgi nelygis
gilintis ten kur kazkas kazka parase ir jei man idomu - tai as tureciau
stot mokytis biochemijos. Aciu uz patarima.
Gal ir ne viska suprantu giliai, bet bendri principai aiskus ir del ju
tu net nepriestarauji, tik prisipisineji prie detaliu ir netikslumu
savokose. Ar tu siulai visiems besidominties savo sveikata visu pirma
gauti medicinos daktaro laipsni, o jeigu jo neturi, tai tylek ir leisk
visiems valgyti savo cukru ir laikykis"grikiu dietos" is delfio.