Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-02 16:51:16
On 2017-03-02 16:23, fenix@w wrote:

> :)))) tai ir sakau - savamoksliai, "nutreniruoti" ar su ambicijom i
> realius pasiekimus yra isimtis. as galiu papasakot dxja istoriju apie
> tuos, kurie nesportavo.
> va, pvz, vaikai: žmonos dukterėčia - ūgis ~185, jai ~17 metų, sveria
> ~90-100, diagnozuotas II tipo diabetas. viršvoris nuo saldumynų.
> gydytojai sako, kad tikrai blogai. kita dukterėčia - ~12 metų, ūgis
> ~140, svoris ~65 - kepenų veikla ženkliai sutrikusi. mėgstamiausias
> racionas - saldumynai

Nebutinai saldumynai kalti. Turiu as pora linkusiu tukti pusseriu. Bet,
kai prisimenu, kaip jas maitino, kai jos buvo kudikiai - tai kitaip ir
buti negalejo... (vaikysteje joms kiso maista praktiskai per prievarta.
Deja. Jaunysteje irgi valge, manyciau, per daug...  Gal ir pas tave
panasus variantas?)

> suaugę: kažkurios eilės dėdė, 20 paskutinių metų tik sėdimas darbas,
> žiauri išvarža, prieš operaciją kalbėjo vaikščios-nevaikščios. pasisekė,
> vaikšto.

mano tevo taip pat buvo tik sedimas darbas. Ir dirbo beveik iki 80 metu.
Tiesa, savaitgalius leidzia sode, daug vaiksto, jaunesnis padedavo
kaime, visada buvo aktyvus. Dabar garbaus amziaus, puiki sveikata.
Nesportavo. Jo gerokai jaunesni broli, dirbusi visa gyvenima fizini
darba, jau palaidojom. Isejo i pensija, ir neuzilgo prasidejo sveikatos
problemos. Rimtos.

  fizinės veiklos kiekį didina, nes viskas nuo per sėslaus darbo.
> kelti nieko sunkaus negali, 50 metu dar nera. nesportaves. žmona:
> paauglystėj šoko neprofesionaliai, viskas ok. jokiu kitu sportu. kelena
> susivare lygioj vietoj, mankstindamasi.

Na va, apie ka sneku.  Kazkodel tos mankstos, lengvi pasportavimai,
krepsinio pazaidimai duoda sunkias traumas. Kai kada - net labai sunkias.

Audrius K.

P.S. O stubura, jei nesi "valstietis", jau musu kartoms reikia labai
saugoti. Net ir pastoviai sportuojant raumenynas yra per silpnas ir
didesniu staigiu ir "neteisingu" apkrovu neatlaiko. Deja, tokios realijos.

  ir t.t.