Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: nekas
Data: 2017-03-03 10:35:17
Ir kas buna kai stipriai krenta gliukozes kiekis?

Visu pirma organizmas gliukoze puikiai gamina gliukoze is visu
angliavandeniu, paprastumo delei galima nesigilinti i angliavadeniu
tipus - t.y. ziureti bendrai - visokios ten koses, vaisiai, darzoves,
duona ir t.t.  Tik tiek, kad valgydamas normalius arba "naturalius"
angliavandenius, o ne gryna dirbtini/pridetini cukru, tu ne tik
pasigamini gliukozes, bet ir gauni kazkokiu kitokiu organizmui
reikalingu medziagu - vitaminu, skaidulu ir t.t. Taip, kad organizmas
negaletu ir neturetu is ko pasidaryti gliukozes tu turetu tycia
nevalgyti jokiu angliavandeniu - o cia jau reikia labai labai stengtis.
Taip kad sakyt kad valgau cukru, nes bijau kad nukris gliukoze tas pats
kaip sakyti "geriu degtine, nes kai issiblaivau tai buna labai xujova, o
dar zinau, kad butina zmogui gerti, kad nemirtu is troskulio".

Visu antra, net ir visiskai nenaudojant angliavandeniu ir organizmui
neturint is ko pasigaminti gliukozes tikrai nemirsi, nes dar yra tokie
dalykai kaip ketonai. Juos organizmas sugeba pasigaminti is riebalu
(valgomu arba savo sukauptu) kai truksta gliukozes ir naudoti tuos
ketonus kaip gliukozes pakaitala. Netgi ir smegenys, kurios is principo
maitinasi tik gliukoze po 2 savaiciu gliukozes trukumo sugeba
persijungti ir naudoti ketonus. Yra toks dalykas kaip ketonines dietos,
kai tycia nevalgomi angliavandeniai - labai puikiai beje veikia norint
numesti lasiakus. Jeigu pradesit aiskinti, kad tai labai pavojinga, tos
pacios ketonines dietos yra  naudojamos gydyti vaikams nuo epilepsijos,
butent tycia priverciant smegenis naudoti ketonus vietoj angliavandeniu
kaip maisto saltinis, nes tada smegenyse ten kazkas kitaip pradeda
veikti. Nesu medikas tai tiksliau nepasakysiu.

O jus kuo ir kiek esate pasidomeje, kad aiskinat man kaip as "pjaunu i
pievas" ?