Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: eSSas
Data: 2017-03-03 15:09:18
nekas <nekas321TRINTI@gmail.com> wrote:

> Ne, as jo nenaudoju kaip sinonimo. Starches tik vienas is angliavandeniu
> "tipu" ir ji cia paminejau tik todel, kad butent toks ir buvo mokslinis
> bandymas - is celiuliozes pagaminti kazka panasaus i krakmola, kuri
> galetu isisavinti zmogaus organizmas. Neisisavina todel, kad zmogaus
> organizmas neturi tam tinkamu enzimu. Ko tu prisipisai su tuo medziu is
> viso? As kalbejau apie toki maista, kuri zmogus gali isisavinti, o ne
> belekokias medziagas teorines.

Ne be reikalo siuliau pasidometi, kodel mes neisisavinam celiuliozes. Nekliedetum apie jos pavertima i krakmola "ar kazka panasaus".

> Jo, reiketu susitarti del zodynelio pries diskutuojant. Gal mano
> panaudoti terminai ir nera tikslus 100%, bet esme manau galima suprast,
> o ne rekt, kad "sneki nesamones". Nes yra cia kas sneka zymiai didesnes
> nesamones.
> Tai as taip ir sakau, cia Audrius K. aiskino, kad jam jis butinas.

Pabandyk su juo ta aptarti, ne manimi.

> Nu taip, medis netinka.

Ne tik medis netinka. Elementari laktoze gali sukelti silpnaprotyste.

> [...]
> jis sekmingai ir daro, jeigu maitiniesi belekaip ir nelabai judi. Uztai
> norint numesti svorio ir tenka priverst ta organizma dirbti
> "neefektyviai", ketonine dieta viena is tokiu pavydziu. Kiek ji
> pavojinga ir kur ta riba kiek galima organizma "prievartaut" kitas
> klausimas. Tai cia ir atsiranda "sveikos" ir "nesveikos" mitybos
> klausimas, visos lazdos turi du galus.
> O del visa ko kito, as su tavim pilnai sutinku ir tu niekam is to ka as
> sakiau nepapriestaravai, ok gal kai kur savokas neteisingai panaudojau,
> bet man kaip nemedikui ir nechemikui atleistina.

Tavo vietoje apie "ketonine dieta" nesiplesciau. Apie mityba - irgi

S.