Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-02 16:04:34
On 2017-03-02 15:54, fenix@w wrote:

> begiojanciu ir kitu sportuojanciu ir sportavusiu kazkada sveikata
> bendrai paemus buna stipresne uz nesportavusiu.

Pasakok tas nesamones kam nors kitam, o ne man. As per daug mates ir per
daug zinau. Ypac sveikata pataise mano  kiemo draugai, kai visam
gyvenimui gavo stuburo isvarzas bezaisdami krepsini. Ar ka nors
savaitgali "mankstai" pakilnodami, ir po to atsigule ant chirurgo
stalo... O metu tada dar po 30 neturejo... I dabar zinau is jaunimo, ka
taip pat pasportavus gulde ant chirurgu stalo...  Cia jau nesnekant,
apie traumuotus sanarius, ir t.t.

As nesneku apie tuos, kas visai neprisiziuri ir auginasi lasinius. Bet
ir ju dalis yra ne patys kalti, tiesiog yra tam tikri sveikatos
sutrikimai, ir nelabai ten ka pakovosi (taip pat yra pavyzdziu).

O ziurint toliau, pazistu daug visiskai nesportavusiu ir saves
neribojanciu zmoniu, kurie puikiai jauciasi senatveje. `Ir, tarp kitko,
geriau jauciasi tie, kurie jaunysteje maziau dirbo fizinio darbo (maziau
judejo, maziau sportavo)...

  isimtis tie, kurie sieke
> Didziojo Sporto,

Kurie sieke diziojo sporto, tai praktiskai visi bus invalidai. Deja.

Audrius K.

  bet tokiu yra tikrai mazai.