Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: eSSas
Data: 2017-03-02 16:02:34
"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote:
> Papasakok tai amerikonams, nes man tai neidomu. As neskaiciuoju nei

Tautai, savo tarpe turinciu iki 10% diabetiku ir kitokiu angliavandeniu apykaitos sutrikimu? Nereikia nieko pasakot, jie patys viska puikiai zino.

> savo, nei kitu suvartojamu kaloriju. Valgau tiek, kiek noriu, ir tai,
> kas man yra skanu. Reikia netureti ka veikti gyvenime, kad skaiciuoti
> kazkokias kalorijas...  Ir dar. Kaip nekeista, tie amerikonai, kurie
> geria pakankamai daug colos, nera nutuke. Keista, ane? O gal vis tik
> skaiciavimai per daug subanalinti? Gal ne viskas taip paprasta?

Skaiciavimai teisingi. Amerikieciu virssvoris labai netolygiai pasiskirstes tarp skirtingu socialiniu klasiu atstovu. Upper-middle labiau prisiziuri uz lower-middle ir atitinkamai virssvorio pasiskirstymas kitas. Krastutinumu geriau neanalizuoti

> P.S. O gal tiesiog nera didelio skirtumo, is kur tu gausi kalorijas -
> isgeres colos ar suvalges mesos. Gali valgyti mesa (kaip ir nebaisiai
> kenkia) ir negerti colos (dieve, koks nuodas) - cia Europoje. Gali

Biochemiskai kalorijos skirtingos - del isisavinimo greicio ir ju saltinio mitybines vertes. Angliavandeniai butini smegenu veiklai, bet jie suskaidomi greiciausiai.

> nevalgyti (labai mazai valgyti) mesos (nesveikas maistas) ir gerti daug
> kolos (sveikas maistas, gal dar cukrus ten kokiais saldikliai pakeistas)
> - cia USA. Rezultate kaloriju, kazi, ne panasiai gausi ? :-) O dar
> zinant ju kepsniu dydi, gal tikrai pas juos sveikiau skrandi uzpilti
> cola... Tuo tarpu pas mus (zinant porciju dydi) gal sveikau valgyti mesa
> su darzovemis (vis vien jos mazai) ir negerti colos (o jei koki litra
> isgersi ???) ...

Skaitau ir savo akim netikiu - tu rimtai neskiri marketingastiniu lozungu nuo realybes?

S.