Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-02 16:03:52
> Tai va pazistu zmones, gyvencius "labai sveikai". Sportuoja, beveik
> veganai, apie mitiba daug zino... Tik ju kraujo tyrimai tragiski, kyla
> jau kai kurios rimtos sveikatos problemos. Nors gydytojai jiems jau tai
> sako, taciau jie supranta isvirksciai... (Gydytoja sako: na, jei TAIP
> (t.y. blogai) maitinates, tai taip ir turi buti, taip ir bus ...(su
> potekste, kad pats laikas keisti maitinimosi iprocius). Jie supranta:
> gydytoja sake, kad TAIP ir turi buti, viskas puiku ir labai gerai...

o kas sake, kad veganiska mityba kazkokia panaceja??? ar kad sportas nuo
visu ligu isgydo? va, zmona besimankstindama kelio raiscius beveik
nusipleshe.

jei darai bet kaip, tai geriau nedaryk visai.

dabar paklausk tu, kurie valgo 10+ kartu per savaite junk food ir
isgeria per diena po litra kolos: kokie ju tyrimai?

> Tuo tarpu pas mane tyrimuose viskas normose. Taigi, kas sveikiau gyvena,
> ir kam bus pirma problemos senatveje, a??  :-)) Ir manote, kad man
> reikes keisti mano gyvenimo buda (nuo kurio as puikiai jauciuosi) i ta,
> kuri gyvendami mano bendrameciau jau dabar turi problemas ?? :-))
>
> Audrius K.

tai gal neblogai maitiniesi: t.y. ivairiai ir tie iprociai tavo
organizmui visai tinka.

gryztam prie cupholderiu - vidutinis amerikontas redneckas vaziavimo
tackoj be soda water neisivaizduoja.