Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: nekas
Data: 2017-03-02 18:45:12
Nu, tipinis pavyzdys, kad bet kokie moksliniai tyrinimai ir pan. nieko
verti, nes zmogus pats "daug mates ir per daug zino". Tai gal uzdaryt
visus universitetus, nustot daryt tyrimus, rasyt mokslinius straipsnius
ir pan., nes vistiek jie visi nesamones sneka? Nu nes, net jeigu tyrimas
sako kazka kito, negu zmogus "zino", vadinasi tyrimai buvo tycia
suorganizuoti kazkaip ne taip kaip reikejo, o "nupirkti", kad parodytu
tai ka reikia. Nesakau, buna ir tokiu nupirktu "tyrimu", kuriuos atlieka
visokios pusiau sarlatinines institucijos, neturincios nieko bendro su
mainstreaminiu mokslu. Bet savo "viska zinau, nes pats maciau" tai
nereiketu pervertint...