Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: nekas
Data: 2017-03-03 14:34:41
> Starch siaip jau yra krakmolas. Jei tu ji naudoji kaip angliavandeniu sinonima, esi stipriai neteisus.
>
> O kodel zmogaus organizmas neisisavina celiuliozes? Atsakymas i si klausima turetu daug ka paaiskinti.
Ne, as jo nenaudoju kaip sinonimo. Starches tik vienas is angliavandeniu
"tipu" ir ji cia paminejau tik todel, kad butent toks ir buvo mokslinis
bandymas - is celiuliozes pagaminti kazka panasaus i krakmola, kuri
galetu isisavinti zmogaus organizmas. Neisisavina todel, kad zmogaus
organizmas neturi tam tinkamu enzimu. Ko tu prisipisai su tuo medziu is
viso? As kalbejau apie toki maista, kuri zmogus gali isisavinti, o ne
belekokias medziagas teorines.

> Nelabai isivaizduoju, kaip tau paprasciau pasakyt. Tu vartoji terminus kaip moteris savo jausmus - sako viena, turi omeny kita, is tiesu noretu trecio o gaunasi ketvirta.
Jo, reiketu susitarti del zodynelio pries diskutuojant. Gal mano
panaudoti terminai ir nera tikslus 100%, bet esme manau galima suprast,
o ne rekt, kad "sneki nesamones". Nes yra cia kas sneka zymiai didesnes
nesamones.

> Zmogui cukrus NEBUTINAS.
Tai as taip ir sakau, cia Audrius K. aiskino, kad jam jis butinas.

> Ne, nebutina. Apykaitai tinka ir kai kurie gliukozes turintys polimerai. Ne visi.
Nu taip, medis netinka.

> Yra toks procesas, gliukoneogeneze vardu. Ijungiamas nepalankios mitybos atvejais ir papildomai kainuojantis organizmui.
Be abejo, organizmui viskas kainuoja papildomai, nes jam tai
paprasciausia butu gaut kuo lengviau gliukoze ir det ja i lasiakus, ka
jis sekmingai ir daro, jeigu maitiniesi belekaip ir nelabai judi. Uztai
norint numesti svorio ir tenka priverst ta organizma dirbti
"neefektyviai", ketonine dieta viena is tokiu pavydziu. Kiek ji
pavojinga ir kur ta riba kiek galima organizma "prievartaut" kitas
klausimas. Tai cia ir atsiranda "sveikos" ir "nesveikos" mitybos
klausimas, visos lazdos turi du galus.

O del visa ko kito, as su tavim pilnai sutinku ir tu niekam is to ka as
sakiau nepapriestaravai, ok gal kai kur savokas neteisingai panaudojau,
bet man kaip nemedikui ir nechemikui atleistina.