Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Same name
Data: 2016-03-28 10:57:05
Na, respektas tau uz tai, kad vis dar argumentuotai diskutuoji, kai kiti jau issitaske i izeidinejimus ir parode tikra savo ir newsgrupo veida. Kokie zmones - toks ir gyvenimas, o ne atvirksciai.
Nesuprantu as siam kontekste savokos "trolis".
Jei kazka del pirkeju rinku ir hiperbolizavau - tai kad paryskint klausimo svarba. Obetaciau technine idejos esme man tebelieka idomi ir reiksminga.

> Apskritai tai visa dilema susiveda i 2 paprastus dalykus:
> 1. elektra is rozetes nors pati savaime gal ir pigi, bet jos kaupimas
> yra brangus. Ir kol baKterijos ir alIktronika neatpigs, tai vazinet su
> elektra is rozetes pigu nebus.

Kazkada tikrai atpigs. Sakykime, kad dabar pereinamasis laikotarpis, kai vyksta tyrimu darbai ir jis truks kokius, na, 10 metu. Skaicius is lubu. Tai siuo laikotarpiu pasiteisina kartais ir keistai atrodancios idejos, kurios bando bent zingsneliu priarteti prie trokstamo galutinio rezultato.
Arba - bent jau svarstymai apie tai ir dalinimasis ziniomis. Ka is esmes cia ir darome.
Taipogi pasiteisina realizuoti, veikiantys techniniai sprendimai, nes tuomet zmogaus smegenys ima mastyt i prieki, ieskot ir dometis kaip pagerint konstrukcija.
Jei projektas gyvuotu 10 metu iki naujos technologijos atpigimo ir paplitimo - jau butu didelis pasiekimas. Nors ir naudingas tik tam, praejusiam laiko tarpui. Bet ji pirma dar reikia praeit.

> 2. elektra is range extenderio visada bus brangesne uz paralelini
> hibrida, px ar is duju ar is benzo ar is zyzelio. Todel niekas ju kaip
> pagrindinio kuro ir nedaro, tik is bedos paranojikams.

As ir nesakiau, kad is REx ji pigi.
As sakau, kad su lpg ji pigiausia, pigesne uz benzino. Ir kad reikalinga tik tam, kad pratestum nuvaziuojama atstuma. Geriausia - neribotai, bet galima uzriboti kokiais 300km, turint omeny ka rasiau apie dauguma vairuotoju, vazinejanciu 70/30% miestas/uzmiestis. Ir turinciu galimybe keliom valandom i para palikti prie rozetes.

 > Ir piginant
> varikli sitos problemos neisspresi, greiciau atvirksciai - dar
> padidinsi, nes pigus variklis reikia neekonomiskas variklis.

Prie ekonomijos dar prisikabinsiu.
Kaip dirbanti varikli tu cia vadini neekonomisku?

Jei paleisi ji suktis max nm/aps, tai bus neekonomiska?
Jei 25kw bmw i3 REx vartoja 9l/116km benzino, o panasaus galingumo lpg vartotu, tarkim, 9l/100km duju, tai butu ekonomiska, ar jau nebe?

Istiesu tai manau, kad tokio galingumo variklis turetu vartoti maziau.
Naudojant ciklu 70/30 miestas/uzmiestis, REx naudoti neprireiktu taip kritiskai daznai, kad jo lpg sanaudos smarkiai mustu per kisene.
Be to, naudojant hibridus manau, labai groja komforto veiksniai, tokie kaip tylus vaziavimas. Arba veikia smalsumas. Tai daznu atveju uz tai negaila kazkokiu ribotu islaidu.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/