Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-03-12 16:08:04
lokomotyve dyzelis 1.6l 100Ag stovi?

On 2016.03.12 15:47, aaa wrote:
> pasakyk tai šiuolaikiniams lokomatyvams
>
> "Audrius K."  parašė naujienų news:nc0pc4$94k$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2016-03-12 10:27, Same name wrote:
>> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt>
>>> Pofig. Manai, visi konstruktoriai durniai, kad iki siol automobiliuose
>>> naudoja ausinima skysciu, o tik zoliapjovese - oru? Juk buvo pavieniai
>>> bandymai naudoti (del pigumo) oru ausinamus variklius automobliuose (pvz
>>> ZAZ (zaporozietis), pigiausiame vw  ), bet po to vis vien buvo
>>> atsisakyta...
>>
>>
>>
>> Jo, bet tada tu varikliu konstruktyvine paskirtis buvo visai kita ir
>> reikalavimai jiems buvo gerokai aukstesni.
>>
>> O sukti generatoriu tinka - butent - zoliapjoves variklis.
>
>
> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis
> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi?
> Audrius K.
> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto
> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam
> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda
> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo varkli
> jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors atkrinta
> sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai iseina
> didesni...)
>
>
>
>> Nu pats pagalvok, jokiu perkrovu ir net apsisukimu kaitaliojimu - visa
>> laika sukasi lygiai vienodu aps/min rezimu. Maksimalus tarnavimo laikas
>>
>> Vairuotojo pojuciai ir veiksmai labai nesiskirtu nuo dabartiniu -
>> isedo, uzsivede varikli, jis dirba kol neisimi raktelio ir neislipi.
>> Tik garsas visada vienodas, nereaguoja i gazo paspaudimus ir nera
>> tachometro
>>
>