Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-03-17 15:35:27
cia jeigu ka ir buvo DE pirmo skelbimu puslapio statistikos palyginimas
ant greicio. itariu realybej skirtumai bus dar didesni, nes pasatas
highline 2.0tdi DSG nuo tiek prasideda ir tera keli skelbimai, todel
perkant nebus is ko rinktis ir deretis.
priusu uz tiek keli puslapiai, gali visa trala prikraut. gali deretis ir
ieskoti. realybej as manau ju niekam nebereik be garantijos uz brangiai
po 100kkm. po 200kkm isvis nebereik, nes kainuoja po 3-4 keur. turbut ne
siaip sau.