Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-17 16:56:18
įkišiu trigrašį kaip prius savininkas, ieškojau būtent tokios mašinos:
<po 3-5 metu parduodam:>
tai passat'as iškarto atkrito, nes kainos kosminės, o prius'as tilpo į
biudžetą.
Gal naujas lyginant ir neapsimokės niekad prius'as, bet jei skaičiuosi
"padėvėtų" TCO, tai gali ir atvirkščiai būti.
m.

"jtdm"  wrote in message news:ncdts8$p5v$1@trimpas.omnitel.net...

po 3-5 metu parduodam:

tas pats passat @ 100kkm - uz 20-25 keur
tas pats prius @ 100 kkm - 10-12 keur

apie isvaizda jau net nereikia rasyt, mane asmeniskai tai pykina vien
paziurejus i prius'a.