Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Same name
Data: 2016-03-19 02:49:06
Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in 
> Be extenderio ant batareikiu greiciau kazkas apie 150km nesidraskant ir 
> palankiom aplinkybem (ne ziema, ne vasara etc).


Ok, tinka. Reikia nuo kazkokio realaus parametro atsispirt

Dabar apie tai, kas zemiau.
Del garso - o jei ne max galingumu, tai garsa, matyt, pavyktu suvaldyt.
Ausinimas - be sklendziu, tik paprastas ventiliatorius kokiu 2-3 greicio rezimu, valdomas temperaturines reles, kuri stovi kazkur jau uz cilindru ir uz lpg maisytuvo (kreipiant oro srauta nuo ju link mais.). Labai panasiai, kaip standartiniame automobilyje radiatoriaus ventiliatorius. Beveik visai neuzimtu vietos.
Resursas. Na tai ne max galingumu, resursas gal butu daugmaz priimtinas.
Sanaudos. Jau ten virsuj kaip ir priejom isvados, kad 2taktis netiks del tepimo stokos. Tai 4takti paleidziam ant max NM/aps - kiek jau ris, tiek ris. Vistiek kainuotu maziau nei benzu.




> Visu pirma - skleidziamas tokio variklio garsas. Bnv ten neblogai 
> pasipype kol mineta range extenderi davede iki tokio lygio, kad jo 
> garsas nevestu is proto. Labai nori vazinet su max galingumu kriokiancia 
> zoliapjove salone?
> 
> Antra - kaip zadi ausint? Darysi advanced sklendziu sistema, kad 
> reguliuotu oro srauta? Ir kiek tai uzims vietos?
> 
> Trecia - kaip su tos zoliapjoves resursu? Kiek valandu drozia max 
> galingumu iki pareina kapitalke?
> 
> Ketvirta - kokios tos zoliapjoves sanaudos? Kiek tas dvitaktis per 
> valanda suvalgo drozdamas max galingumu? Baisinga ekonomija jie nepasizymi.
> 
> O ir apskritai, totalei neaisku ka tu nori perdarinet. Pirksi i3 ir 
> tiuninsi range extenderi? Tikrai-tikrai? Ir ka sutaupysi ivertinant to 
> i3 kaina beigi kapitalu kebulo perdaryma kad ausint ta varinkeli?
> 
> Jamsi tradicine masina ir is jos darysi elektromobili? Tipo desi 
> elektrovarikli, baterija ir zoliapjove? Bandei pasidomet ka tai kainuoja 
> ir ka galu gale sutaupysi?
> 
> Nes jei tau px ekologija, tai sudejes elektrovariklio, bakterijos ir 
> elektronikos kainas gausi apvalia suma kurios ant kuro niekada 
> neatsigrosi. Ipac jei pasirodys, kad tas dvitaktis su savo sanaudom ir 
> po visu konversiju nifiga nesutaupys.



Istikruju nesvarsciau dar jokiu konkreciu variantu. 
Tikrai ne tradicines masinos perdarymas.
Isivaizdavau kazkoki hipotetini atveji, kai paemus _pigiai_ sena pagyvenusi auto su REx, jo benzinini varikliuka galima butu pakeisti dujiniu.
Tik, turbut, senu (na taip kokiu 5-10 metu) el.mobiliu su REx kolkas neegzistuoja?
-- 




----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/