Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: svyt
Data: 2016-03-22 11:45:39
Nuolatine ir stipria srove sunkiau diminti.
variklis geriau be
 kolektoriu- ilgaamziskiau, bet tam reikia kintamos sroves.
 Elektromobiliai yra atrsati seniau nei bezas uzvede savo birbala.
 Ir jie nebuvo niekur dinge, daugybe elktrokaru buvo naudojami
 gamyklose kroviniu pervezimui, kaip pakrovejai, tobulinami ne
 vienos kartos protingu specialistu.


-- 

svyt /e39



Same name <Same@name.mail> Wrote in message:
> Invertuota panda 
>> Kame cia tas experimentas? Ne paprasciau koki opel ampera ar ta pati i3 
>> pasijamt jau su viskuo padarytu fabrike? Vistiek geriau uz juos nepadarysi.
>> 
> 
> 
> -- 
> Ekaperimento esme nurodyta subjecte, pirmame body bei rasinejau link to visa laika iki dabar.
> Sukergt elektra tik su lpg ir be kitu kuru. 
> Joks fabrikas to dar nera padares. Bandau suprasti kodel.
> Itariu priezastis tapati kaip su 2 SIM telefonais - priesinosi kiek galejo, kol rinka nebuvo uzfludinta pigiais kinieciais. 
> T.y, elektra+lpg _kolkas_ nedaro tam, kad darbo liaudis pirktu brangesniu kuru stumiamus vezimus.
> 
> Vistik i3 ar opel ampera mano eksperimentams way per brangus, taip mazdaug 10 kartu.
> Tokiu fintus galetu sau leist pvz, jonelis.eu - pas juos saite rodomas ju perdarytas Audi A2 ir pilnai ju sukurtas el.mob. "JonElis". 
> Juose yra man kolkas nesuprantamu techn. sprendimu, butu idomu suzinot priezastis. Pvz, kodel pasirinkta darbo itampa 144V (ir 45 baterijos po 3.6V sujungtos nuosekliai), kodel keitiklis daro trifaze kintama itampa ir pan.
> 
> 
> 
> 
> 
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/