Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-03-17 09:59:36
man tyliai beskaitant diskusija iskilo klausimas, ar kasnors lygino
tokias 'koncepcijas' tarpusavyje:

1. nauja benzinine corolla 100kkm ir parduodam, perkam kita
2. naujas hibridinis prius 100kkm ir parduodam, perkam kita

suskaiciavus viska, ne tik sanaudas, kas gausis? cia kolkas vien
ekonomine puse vertinant. nes vietoj 1. galima ir ne corolla pirkt, o
arba zymiai pigesni ir prastesni kibira, arba brangesni ir
komfortiskesni, cia jau kam ko reik. bet man siaip idomu, to hibrido
reali prasme lyginant su kitais variantais kokia gaunasi? nebus, kad
nusiperki, ir vaziuoji poto, nes 'taip reikia', o realiai tai tolko jokio?