Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-16 09:44:18
On Wed, 16 Mar 2016 07:49:45 +0100, Mtrhed <nera@mail.lt> wrote:
>kaukimas nuo masinos ir draiverio matyt priklauso. Pusmeti jazza su cvt 
>droziu, mieste dazniausiai iki 2500 rpm sukt uztenka, todel kaukimo 
>nelabai jauciu. O bet taciau kai kazkada taxistas su toyota veze, tai 
>kaukimas vietomis afygienas buvo :)

Esmė ne rpm ir ne garsume, o tame, kad automobilis akseleruoja, bet 
variklio darbo tonas nesikeičia. Tai žmonėms atrodo keista ir 
nepatinka.

Kas dėl rpm tai jei variklį birzgint max efektyviu režimu, jie 
nepriklauso nuo vairuotojo. Mašinos smegenai reguliuodami CVT 
perdavimo koeficientą tiesiog stengtųsi palaikyt max efektyvų 
variklio darbą.

Tai bėda beje serga ir serijiniai hibridai: pasikūrus range 
extenderiui visiem tenka klausyt monotoniško gaudimo kuris 
elektromobilio triukšmo fone labai gerai girdisi.

-- 
kthxbai.