Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Vytautas
Data: 2016-03-13 22:08:18
kuris? nepatikesit, bet daewoo matiz, 2003 metu, apie 2004 metais vaziavau
kaunas -palanga - kaunas, greitis max 70. (buvau klevo lapas), pilta neste
degalinej kuro iki visiskai pilno bako (dx laiko uztruko tai) ir gryztant
toj pacioj degalinej uzpilant iki sklidino bako. ir padalinant nuvaziuota
atstuma is kuro kiekio supilto. gavosi berods 2.9 litro 100 km