Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-03-17 10:37:50
'normaliam' zmogui, neskaiciuojanciam kiek ten yra dantraciu, totaliai
neidomu tai ka rasai. tiesiog praleidzia pro ausis. jis nueina ir
nusiperka masina su garantija, kuriai sugedus, gauna pakaitine. masinos
gaminamos tam, kad parsiduotu naujos.
po garantijos, jau galima daryt visokiu isvedziojimu ir dantraciu
skaiciavimu, bet pradet reikia nuo pradziu - suskaiciuot sumine
ekonomine israista ir palyginti, kiek kainuoja naujos masinos, kuras,
islaikymas ir likutine verte. ir neuzmirst, kad atsisakes dyzeliniu
marazmu ir apturejes sena sugedusi priusa, labai tiketina jau noresi tu
salyginai paprastai sutaisomu dyzeliniu marazmu.
man asmeniskai elementarus golf su DSG vaziuoja fantastiskai palyginus
su priusu. ir nera jokiu marazmu, nes tai nauja masina su kruva
navarotu, tame tarpe ir autonominiu sildytuvu.
suskaiciavus pinigus po 3 metu ir 100kkm netikiu, kad priusas iseitu i
pliusa.