Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-15 23:00:41
On 3/15/16 11:58, spakainas wrote:
> Nu tas tai yo, ale varinkelis dirba optimaliom apsukom, tobiš paC vidaus
> degimo variklio nvk geresnis gaunasi, nereik nuo žemai drožt ir t.t.

Tai visa sita laisvai darosi ir su tradiciniu varikliu + CVT.

Bet vistiek nedaro del psichologiniu priezasciu: vienodu tonu kaukiantis 
variklis publikai nepatinka. Todel praktiskai visos CVT dezes 
"simuliuoja" normalius begius.

> Elektrinio variklio naudingumas nuo pat apačios labai geras, tai
> intensyvaus miesto režimu gal ir gaunasi kažkas neblogai? Plius tie
> patys el varikliai veikia ir kaip generatoriai stabdant.

Gal ir geras, bet ne 100%. Plius jei nera dezes tarp variklio ir ratu, 
tai augant apsukoms elektrovariklio NK ima bloget.

> O šitą gi kaip ten visokiuose tanklaiviuose realizuota? Kuro ekanomija
> juk ten irgi ne paskutinėj vietoj manau, t.y. jei būtų katastrofiškas
> skirtumas nuostoliuose, tai net neužsiimtų tokiom nesąmonėm. Per kažkur
> vistiek atsiperka, jei jau gamina tokius.

Tai jie tom nesamonem ir neuzsiima.