Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-19 01:17:11
On 3/17/16 06:02, Same name wrote:
> Invertuota panda
>> Tokiu beje vis maziau ir maziau. Tik patys deshoviausi.
>
>
> Yes. As link to ir lenkiu - deshovo ir lengvo, paprastos
> konstrukcijos
>
> Mes nesusikalbam, nes, matyt, tu naturaliai orientuojiesi i
> konstrukcijos patobulinimo puse. O as lenkiu link downgrade su tikslu
> pigiai.

Pigu nebus jokiu atveju. Nes kai sumokesi uz baKterijas, elektrovarikli, 
elektetronika etc tai pasirodys kad ant kuro to niekada neatgrosi.
Kaip ir su visais tais priusais, i3 ir pan. "Pigumo" poziuriu jie ne pro 
kur neapsimoka ir parsidavineja arba su nuostoliu arba idejiniams 
entuziastams kuriems reikalo ekonomika px.

>> Kas ir is kokios energijos tada trauks masina? Tam reikia bent jau
>> kokiu 20kW + pridek kiek reikia kraut akumui.
>
> Imam etalonu bmw i3. T.y, miesto automobili, leidzianti vienu ypu
> nuvaziuot iki 240km ir imkim, kad to pakanka. Kas ir is kokios

Be extenderio ant batareikiu greiciau kazkas apie 150km nesidraskant ir 
palankiom aplinkybem (ne ziema, ne vasara etc).

> energijos traukia masina? - el.variklis. Kas sildo jo salona? -
> el.akumuliatorius. Toliau as remiuosi siomis dviem salygomis ir ju
> nekeiciu. Kaip ir target atstumo. REx pas bmw i3 tik krastutiniu
> atveju papildo issekusias energijos atsargas. Lygiai tapati numatau
> as, tik jo 650cm^ 25kW benzinini 4takti vandeniu ausinama (LC)
> varikli keiciu i LENGVESNI ir mazesni 2takti oru ausinama (AC) 20kW
> vien LPG maitinama varikli su garintuvu ir maisytuvu (ne purkstukai,
> ne kompas). Kas blogai? Jei irodysi, kad neimanoma det AC -
> pagalvosim del LC. Jei irodysi, kad neimanoma det 2takcio -
> pagalvosim del 4takcio. Taigi - ne isikandes. Tiesiog nuo jo
> pradedu.
>
> Supaprastinant uzduoti - bmw i3 krauna zoliapjoves variklis,
> maitinamas lpg. Possible?

Possible viskas. Bet turi buti labai specifinis fruktas kad noret toki 
monstra vadeliot.

Visu pirma - skleidziamas tokio variklio garsas. Bnv ten neblogai 
pasipype kol mineta range extenderi davede iki tokio lygio, kad jo 
garsas nevestu is proto. Labai nori vazinet su max galingumu kriokiancia 
zoliapjove salone?

Antra - kaip zadi ausint? Darysi advanced sklendziu sistema, kad 
reguliuotu oro srauta? Ir kiek tai uzims vietos?

Trecia - kaip su tos zoliapjoves resursu? Kiek valandu drozia max 
galingumu iki pareina kapitalke?

Ketvirta - kokios tos zoliapjoves sanaudos? Kiek tas dvitaktis per 
valanda suvalgo drozdamas max galingumu? Baisinga ekonomija jie nepasizymi.

O ir apskritai, totalei neaisku ka tu nori perdarinet. Pirksi i3 ir 
tiuninsi range extenderi? Tikrai-tikrai? Ir ka sutaupysi ivertinant to 
i3 kaina beigi kapitalu kebulo perdaryma kad ausint ta varinkeli?

Jamsi tradicine masina ir is jos darysi elektromobili? Tipo desi 
elektrovarikli, baterija ir zoliapjove? Bandei pasidomet ka tai kainuoja 
ir ka galu gale sutaupysi?

Nes jei tau px ekologija, tai sudejes elektrovariklio, bakterijos ir 
elektronikos kainas gausi apvalia suma kurios ant kuro niekada 
neatsigrosi. Ipac jei pasirodys, kad tas dvitaktis su savo sanaudom ir 
po visu konversiju nifiga nesutaupys.