Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-22 09:41:31
On 3/22/16 04:27, Same name wrote:
> Invertuota panda
>> >

> -- Ekaperimento esme nurodyta subjecte, pirmame body bei rasinejau link
> to visa laika iki dabar. Sukergt elektra tik su lpg ir be kitu kuru.
> Joks fabrikas to dar nera padares. Bandau suprasti kodel. Itariu

As tau galiu labai paprastai paaiskinti kodel. Atsakymas labai
paprastas: nes tam nera jokios prasmes. Nei jiems nei pirkejams.

Visi tie i3, voltai ir kitokie serijiniai hibridai daromi visu pirma
tam, kad vaziuotu ant elektros. Butent tam uz milziniskus pinigus
kisamos didziules baKterijos.

Mineti range extenderiai yra viso labo kompromisinis sprendimas tiems
paranojikams, kurie siaip jau noretu elektromobilio, bet karta i metus
vaziuoja atostogu pas bobute ir bijo, kad ant elektros nedatrauks. Todel
ir tokie mazi bakai, nes kasdieniniam naudojimui vistiek neskirta, o jei
karta metuose prispaus beda, tai galima gi ir dazniau pastoviniuot
degalinese.
Tuo pat metu minetas range extenderis visa laika gyvena bagazineje,
uzima vieta, prideda svorio ir todel valgo energija. Todel bnv siulo i3
opcija ir be jo. Todel dar papildomai det LPG jokios prasmes nera, nes
juk vistiek neplanuojama daznai vartot ir sunaudojant viena baka per
metus niekada neatsipirks.

Jei tikrai nori vartot daug LPG (kad pasijustu baPkem), tai gerokai
ekonomiskesnis variantas butu uzdujinti paralelini hibrida, tipo Priusa
ar pan. Maziau energijos nuostoliu, maziau svorio, maziau sanaudu.

> priezastis tapati kaip su 2 SIM telefonais - priesinosi kiek galejo, kol
> rinka nebuvo uzfludinta pigiais kinieciais. T.y, elektra+lpg _kolkas_
> nedaro tam, kad darbo liaudis pirktu brangesniu kuru stumiamus vezimus.

Jo jo, pasaulinis suokalbis :)

> Vistik i3 ar opel ampera mano eksperimentams way per brangus, taip
> mazdaug 10 kartu. Tokiu fintus galetu sau leist pvz, jonelis.eu - pas

Apie ka as tau visa laika ir rasau. Manai miesto elektromobiliai tipo
leafo ar imiev bus pigesni? Kad tik nebutu. Juos brangiais padaro butent
elektra: dideles ir ziauriai brangios baKterijos beigi elektrovarikliai
su elektronika. Ir tik vartojant elektra is rozetes sitai turi bent
kazkokia ekonomine prasme. Visais kitais atvejais yra monkes biznis.

Nori degint daug LPG? Tada tau visu tu monstrisku dydziu baKteriju
nereikia, gali jamt Priusa ir uzdujint. Bus visais poziuriais
ekonomiskesnis. Bet vistiek neapsimokes.

> juos saite rodomas ju perdarytas Audi A2 ir pilnai ju sukurtas el.mob.
> "JonElis". Juose yra man kolkas nesuprantamu techn. sprendimu, butu
> idomu suzinot priezastis. Pvz, kodel pasirinkta darbo itampa 144V (ir 45
> baterijos po 3.6V sujungtos nuosekliai), kodel keitiklis daro trifaze
> kintama itampa ir pan. ----Android NewsGroup Reader----

O kokios itampos tikejaisi? Del trifazes tai irgi yzi, pasiziurek koks
ten gyvena variklis. Kodel ji toki pasirinko? Pabandyk nusipirkt kitoki.