Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-18 09:46:28
Pirkau 2014'ais.
2009'ų metų, 3'ios kartos.
Su komplektacija sudėtinga man atsakyti, nežinau kokios jos ten būna, bet,
kiek suprantu minimali, tik su "dideliais" lietais ratlankiais. Mokėjau
10,5k€, buvo 155 kkm nuvažiavęs.
Planuoju ~10 metų jį naudoti, o poto į savartyną tikriausiai priduoti.
m.

"android"  wrote in message news:nceiv3$6l3$1@trimpas.omnitel.net...

tuomet parasyk tiksliai ir aiskiai kuriu metu, koki modeli, kokios
komplektacijos, kada ir uz kiek
pirkai bei kada ir uz kiek tikiesi parduoti