Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-12 10:08:42
On 2016-03-12 10:51, Same name wrote:
> Same name <Same@name.mail> Wrote in ...)
>> Viskas priklauso nuo tos energijos kiekiu.
>> Jei dujoms isgarinti silumos reikia daug kartu maziau, nei jos issiskiria joms sudegant ir virstant i mechanine energija - tuomet gali buti verta taip taupyti variklio mase ir turi.
>> Santykio paskaiciuoti nemoku, todel ir klausiu
>> --
>
>
>
> Pagalvok, kaip supaprasteja vidaus degimo variklio konstrukcija ausinant oru - nereikia skyscio pompos, radiatoriaus ir didelio isorinio metalo apvalkalo.

Pofig. Manai, visi konstruktoriai durniai, kad iki siol automobiliuose 
naudoja ausinima skysciu, o tik zoliapjovese - oru? Juk buvo pavieniai 
bandymai naudoti (del pigumo) oru ausinamus variklius automobliuose (pvz 
ZAZ (zaporozietis), pigiausiame vw  ), bet po to vis vien buvo atsisakyta...

Audrius K.

>
> Is kitos puses, specialus duju reduktorius gali kelt duju temperatura ne iki +90'C, o tik tiek, kad duju faze pereitu is skystos i dujine, t.y, iki, tarkim, -10'C. Tam gali reiketi ne tiek ir daug silumines energijos.
> Ventiliatoriaus reikes betkokiu atveju, jis pucia karsta ora nuo cilindru i reduktoriu uzdarame kanale, jame ir keletas viju duju vamzdeliu. Arba vamzdeliai gali eit aplinkui cilindrus.
> Zodziu norint nesunku suprojektuot nedidele lengva uzdara sistema be skyscio kaip silumos nesejo.
>