Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-03-20 20:11:21
tik mano kuklia nuomone, benzas arba dyzelis tiesiog butinas bilekuriam
hibride, bent jau del autonominio sildymo. nzn ar taip daro, jei ne, tai
durniai, kad sildo elektra is batarkiu, o ne webasto kokiu :) matyt tik
del to, kad viena bendra sistema isnaudot ir sildymui ir saldymui.
bet skysta kura degint sildymui tiesiogiai, be konversijos i judesi ir
elektra, butu pigiau ir naudingiau.
reiskia ir bako ir kazkokios su tuom susijusios sistemos ar taip ar taip
reikia. todel trecias kuras ir yra LPG, o ne atvirksciai.
juk vidaus degimo variklis atmetus duju iranga, tai praktiskai tas pats.
o butent duju irangos reikia kaip papildomos. kas inesa kaina
sudetinguma remonta prieziura gedimus papildomus ir pan.
vien tik LPG manau utopija ir del mineto uzvedimo ir kuro nepopuliarumo
ir sildymo ir dar milijono per minute nesugalvojamu priezasciu. patikek,
jei tame butu prasmes, tai jau butu padaryta. biski kitokius hibridus
juk daro - bifuel tipo benzas+dujos gamykliskai. cng dar.
vedasi visi ant benzo. negi siaip sau?
elektra + vidaus degimo variklis vien su LPG nesigauna matyt prasmingai.