Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Bone Daddy
Data: 2016-03-12 13:51:29
Neužpyk perdaug, bet tu užsikrėtęs Idea Fix, ir kol nebūsi gerai 
išpyzdavotas, jos neatsisakysi. Net ir po to greičiau neatsisakysi.
Pažįstu vieną kitą pilietį, visą gyvenimą kažką panašaus konstruojančio. 
/tipo amžino variklio/. Ir nėra jokio rezultato
  Vienok, senelis Izaokas Njutonas jau labai senai pasakė, kad iš nieko 
niekas neatsiranda.
  Dar senelis Izaokas pasakė, kad tu nepadarysi to, ko nepadaro firmos su 
milijardiniais biudžetais, tūkstančiais specialistų, laboratorijom, stendais 
bandymais ir t. t.
  Tik profanas gali galvot, kad jis protingesnis už visą pasaulį. Apie 
naftos bonzų pasaulinį suokalbį gali skipint.
   Geriau darmai negaištum laiko ir energijos, užsidirbtum pinigų ir 
nusipirkęs važinėtum tuo, ką sukūrė specialistai.

"Same name"  wrote in message news:nc0qj6$9cc$1@trimpas.omnitel.net...

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt>
> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis
> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi?


Ok, imkim etalonu mineta bmw i3:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_i3

Vid.deg.v. 650cm^ 25kW,   el.v. 125kW - jos vairuotojai stovi ir krauna 
valanda?

Kaip suprantu, sis auto vaziuoja tol, kol nesibaigia energija akume + Range 
extenderio prigeneruota is 9l benzo bako, vaziuojant pirmus 130km

Mano gi avantiurine mintis lygiai tapati, tik Range extenderis ne 
benzininis, o max sulengvintas vien lpg dirbantis variklis





> Audrius K.
> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto
> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam
> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda
> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo varkli
> jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors atkrinta
> sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai iseina
> didesni...)


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/