Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: Giedrius
Data: 2010-07-20 14:03:45
Tatruose buvome su drauge pora kartu. Pirma karta buvom su agentura, ir ejome su kedais. Trasa aisku kaip turistiniai grupei buvo nesunki parinkta, nes zmoniu ivairaus amziaus buvo, nenuvargsti. Bet pabuvojes supranti, kad jei noresi kita kart rimciau palaipioti batai nepamaisytu. Kaip ir rase kazkas su batais neziuri kur statai kojos, ar astrus, smailas akmuo, koja nekrypsta, nepavargsta padas, neslampa, neprakaituoja. Jautiesi labiau uztikrintas ir po 10 valandu vaiksciojimo kalnuose taip koju neskauda.
Kita karta vaziavom su masina. Ir jau buvom nusprende, kad pirksim batus, ne vieniem metam. Abiem patinka kalnai. Lietuvoj perziurejom dauguma parduotuviu. Pasirinkimas menkas, kainos didesnes lyginant su Lenkija (2009 m ). Kadangi vaziuodami planavom stoti Krokuvoje, ten nusprendem ir pirkti batus. Parduotuviu ne viena radom nete. O nuvaziaves nuo pasiulos pasimesti gali. Rinktis tikrai yra is ko ir kainos mazesnes. Parduotuves specializuotos, dideles, viskas skirta kalnams, vaiksciojimui kopinejimui ir t.t. Batai mums ten kainavo : draugei 320 zlotu, man 360 zlotu. Firma Trezzeta.Cia jau buvo su nuolaidom, nes kainave apie 500 zlotu. Paciuose tatru miesteliuose (Strebske Pleso, Stary smakovec) yra kelios parduotuves. Kainos ir pasirinkimas irgi geresnis nei Lietuvoje.
Paimciau iseidamas kuprine, vandens, plona neperslampama striukyte, ilgesnes kelnes isideciau. Lazdos man pavyzdziui trukdytu. Su lazdom siaip kalnuose nemazai zmoniu vaikscioja. Daugiau gal vyresni zmones.
I virsu lipant labiau kencia-dirba raumenys, lipant i apacia - sanariai, ypatingai keliu.
:)