Tema: Re: Q: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-31 13:45:24
Dėl lazdų - mačiau aš sausuose kalnuose močiutes su lazdomis, tai aštriais galais vaikščiojo. Aš pabandžiau - SLIDU.
Man asmeniškai A.Tatruose, bent tam ruože, kur vien rieduliai - lazdos TIK su guminiais galais. Žemiau (kur žemės dar yra) - irgi tik gumom. Žodžiu, aštrių galų nenaudojau.

Beje, Lazdose tie galai yra keičiami (pas mane tose Maksiminėse - tiesiog ant aštių metaliukų užsimauna gumiaškės) - tai manau pats geriau išsiaiškinsi kalnuose, ar patogiau "caksėti", at gumytėmis pasitikėti.
Svarbu rankena patog, ir kad lazdos bent jau su spyruoklėmis būtų (nežinau, ar būna kitokių - tik patikslinu, jei ką) :)))