Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: st
Data: 2010-05-28 16:17:43
siulau pirmam kartui pakeliui sustoti go-sport.pl parduotuveje ir viska susipirkti, pats ka tik grizau is tatru (buvau pirma karta), pasigailejau kad kad nesusiplanavau ten apsiprekinti rimciau, o pirkau tik kuprines. batus siunciaus is uk. striukes emiau montane is tado.
batai ten apie 200-300zl, kuprines iki 200zl (paprastesnes), yra lazdu (vietoj pasirinksi), yra fleecu ivairiausiu (100-150zl), yra kelniu ir viso kitu, pradedant katiliukais ir t.t., viskas kataloge matosi.
mes kuprines pirkom andina 27 tech zmonai, ir andina 40 man. vienos dienos zygiams. andina 27 vistik per maza, padaryta joje ventiliacija, tai nelabai daug telpa. zodziu, kaip pirmam kartui, sueis ir lenkiski tarkim hi -tec visa apranga ir avalyne. ir dar liks kitiems paprastesniems kalnams, o ir pinigu neismesi po 400lt uz batus.
batus siunciau is http://www.newforestfootwear.com/ gavosi pora hi-tec batu po 150lt. padai stori, neslystantys, priekis pakietintas, nepraleidzia vandens ir t.t., man kaip pirmi batai tikrai praspjauna visokius kedus ir t.t. aisku rimties zygiam gal ir netinkami, bet savo kaina atidirbo puikiai, neslidinejau niekur, koju nenubaladojau. musu rodos mckinley vadinasi modelis.