Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: evka
Data: 2010-05-27 21:30:07
Priklauso koks fizinis kruvis, t.y. kiek intensyviai ir ilgai "dirbama".
Pastebejau, kad po ilgo intensyvaus ejimo vakare prasideda nuovargio
klaidos, ir padideja tikimybe pasitempti ciurna nelygiai statant koja (ypac
jei turejes panasiu traumu). Nuo to gelbsti trekingo batai aukstai
auliukais, neleidzia ciurnai pakrypti - kelis sykius yra isgelbeje nuo
beveik simtaprocentes traumos ir leidimosi nuo kalno ant vienos kojos.
Aisku, einant ramiai pasivaiksciot nebutina cia viska susipirkti, cia tikrai
ne pati sunkiausia kelione. I pusdienio ejimus ar "pasivaiksciojimus su
tevais" irgi esu ejes su kedais. Bet kuriuo atveju, mano patarimas pradinio
posto autoriui - nepirkti "vidutiniu/prastu" daiktu. Sitos keliones atveju
geriau maziau bet gerus daiktus, pvz, pradeti nuo teisingu batu ir Montane
neperslampamos striukes. Juolab kad tiks ivairiems aktyvaus laisvalaikio
atvejams, ne tik sitai kelionei.
Lazdos yra OK, tik pirma diena jos daugiau trukdo nei padeda :) Po to jau
sunku suprast, kodel anksciau nenaudojai :) 4 atramos taskai visada geriau
nei 2, leidziantis gali nuimti dali kruvio nuo keliu, galu gale tiesiog
lengviau eiti, jei jomis remiesi o ne tik nesiesi rankose.