Tema: Re: Apie kelnes
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-06-02 18:47:19
Na kad sone prasisegtu ir butu tvirtesnes, tai tada sitas reikia ziuret
http://www.montane.co.uk/products/men/shell/venture-pants/196 , su 3/4
prasisegimu, vandens stulpas 30'000 ir 20'000 mm, cia rimciau nei Atomic.
Cia kadangi membrana, tiesiog ant kuno nesideciau, reiketu min baselayer.
Atomic nera labai tvirtos, techniniui alpinizmui netiktu. Na ir as kai nuo
Mt St Helens ant uzpakalio leidausi http://www.vimeo.com/5313425,  nuo
grudeto sniego skyliu  pas Atomic buvo daug, kelnems buvo aTa. Bet del
nerealiu ispudziu nebuvo gaila :)

Siaip kalnuose patikrintas dalykas - pagrinidines kelnes tos kur sortais
pasidaro ir kur vejui atsparios bei siek tiek dregmei ( bet ne membrana),
pas Montane tokios Terra Converts
http://www.montane.co.uk/products/men/legwear/terra-converts/258 .
Pagrindinis pliusas kad saugo nuo vejo/saules ir superinis kvepavimas.

Jeigu vejas labai stiprus ir /ar lietus, uzsidedi membrana, man uztenka
Atomic'o, tik ziema ar aukstai kalnuose reiktu eVent ar Gore-tex kelniu. I
Montblana einant kelemes pirma nakties, tai dar po Converts dejausi termo
rubus.

Visos Montane kelnes arba nuo vejo/lietaus, arba silumai skirtos - kad butu
siltos ir nuo lietaus deja nera, gamintojas viska grindzia sluoksniu
sistema.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk