Tema: Apie kelnes
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-06-01 00:52:00
o kokiam tikslui reiketu?

jei kelionems ir kasdiena ( as kaip oficialia apranga LT naudoju ir i visas
keliones vazineju), tai
rekomenduociau Dynamic Stretch kelnes -
http://www.montane.co.uk/products/men/legwear/dynamic-stretch-pants/244 ,
jos is elastingos medziagos, labai patogios. Bet prie minusines temperaturos
reikia kazko po apacia, nes jos traukia salti, bent man taip atrodo. Siaip
grazios, nepanasios visai i outdoor :)

Jei i kalnus, tai rekomenduociau Terra Converts, kur sortai pasidaro
http://www.montane.co.uk/products/men/legwear/terra-converts/258 . Kiek
vaiskciojau Alpese ir Nepale, pagrindines treko kelnes.  BET mano
subjektyvia nuomuone, jos tik trekingui ir gamtai - miestui pvz man baisokos
:) Blokuoja kazkiek veja, gerai kvepuojancios. jei po apacia dar
baselayer'is ir ne puga/vejas, ju uztenka iki nemazo aukscio.

Na jei nuo vejo lietaus - standartas Atomic kelnes
http://www.montane.co.uk/products/men/shell/atomic-dt-2.0-pants/198, bet yra
kas ima su mocais lakstyti ar ziema su baidomis plaukioti Spectra
http://www.montane.co.uk/products/men/shell/spectra-pants/194  kelnes is
eVent medziagos. Bet cia kainu lygis Belkos ir Strelkos orbitoje aisku.
Nepale/Austrijoje trekui per akis Atomic, o i aukstesnius kalnus ziemos
salygomis tiktai Spectra.

Kaina visur gamintojo www, o specialus svaro kursas news'ams - 3,14 Lt.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk
www.robens.de