Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-05-28 13:10:16
Stork - mano kontaktai apacioje, Lietuvoje busiu pirmadieni ryte. Striuke
max tokia
http://www.montane.co.uk/products/men/shell/atomic-dt-2.0-jacket/197, apie
kaina padiskutuosim :) siaip ka tik du laimingi zmones su Atomic jacket
gryzo is lietingu tatru :)

Marukui -marsrutas tikrai gera,s bet del lazdu tai zinok as kol usa buvau
irgi taip galvojau, bet kai pabandziau - be lazdu i kalnus neinu :) aukstyn
padeda, o asvarbiausia einant zemyn nuima daug kruvio nuo keliu, reikia juos
taupyt ateiciai :) nors aisku pirmus du kartus GC zemyn aukstyn sulaksciau
su kedukas ir ir be lazdu :)
Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk