Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: BigM
Data: 2010-06-01 15:01:39
Nu tai sėkmės renkantis tą viduriuką. Aš irgi iš tokių, dažnai nuo
minimalizmo pereinu prie maksimalizmo, o po to ieškau to "viduriuko" :)

Beje, kai praėjusiais metais važiavom pabimbinėt į kalnus, nusipirkau visgi
ir aš rimtesnius batus sau ir žmonai. Mano kainavo ~250 Lt, žmonos ~200 Lt
jei teisingai pamenu. Batai daugiau sportinių batų tipo, tik padas kietesnis
ir storesnis. Tai aš tuos batus ir vietoje padrožiu, nes žmona mano mylimus
15 metų (!) senumo kedus išmetė :(

Žmonai pirkome berods šituos:
http://www.montismagia.lt/sport/product/536/

Savųjų nebematau, bet irgi La Sportiva ir tuo metu buvo išpardavimas.

Beje - vienas patarimas dėl batų. Kai perki, žiūrėk, jog iš karto "liptų"
prie kojos. Senokai tokiu principu vadovaujuosi ir nepasitikiu tuo
"prasivaikščiojimu". Sulig naujais batais galėjau eiti ilgiausiai ir nei
pėdos pavargo, nei kur nutrynė ar spaudė. Taip pat svarbu kai normaliai
susivarstai, smarkiau palenkti pėdą per pirštų galus (panašiai kaip
pritūptum ant pirštų galų) - jei kiltį maudžia ar į pirštus batas rėžia -
ieškok kito modelio. Kai tokiu principu ieškojau, tai mano nuostabai
daugelis brangesnių modelių atkrito vien dėl jų "nelipimo" mano pėdai.
Analogiškai ir žmonai - nužiūrėjome geresnius pradžioje (~350 Lt - berods La
Sportiva Tango ar Sandstone modelis), parsivežė, namuose pavaikštinėjo ir už
pusvalandžio ištraukė "degančią" pėdą. Ant kitos dienos pakeitėme į
pigesnius ir patogesnius (parduotuvėje buvome sutarę).

Tad man pasidarytos sau išvados - ne kaina groja, bet batai pirmoje vietoje
turi būti patogūs. Žiūrėjau sau ir už ~400-500 Lt, bet patogumo nebuvo.