Tema: Re: Q: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: meska
Data: 2010-05-27 11:01:18

"Stork" <nera@nera.lt> parašė naujienų
news:htl7lf$127$1@trimpas.omnitel.net...

> "meska" <meska@fmu1.net> wrote in message
> I koki modeli ziuret? Gal zmona neuzmus...

Na aš jau trečius metus trinu Tango Trek ir gausiai patenkintas.. bet
kaina... :)

> Tos nepralyjancios pvz.: Montane Atomic DT2, isgarina gerai dregme? Neini
> kaip po duso?

Turiu aš Atomic DT , tai su striukių išgarinimų yra toks niuansas - kad jos
gal duoda 2-4 % termoreguliavimo ką gali duoti žmogaus kūnas. Lietų laiko
gerai, džiūsta greitai, bet prakaituoju su ją aš gerai. Gal Entrandt ar kaip
ten ta medžiaga vadinasi būtų geriau, bet imho čia stebuklo nėra.

> Teleskopines pasiteisina? Tai galas turi but smailas? Cia nusileidimui
> itariu geriau kabina?

Viskas ok su teleskopinėms. Galas - patogiau tarp aštresnių paviršių ir
panašiai, ir jeigu šlapia, akmenys etc.