Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: RaR
Data: 2010-06-01 13:26:28
Normaliai praeiti kokį maršrutą (išeiti iš kempingo, įkopti į kokią viršūnę ar pereiti kokį balną ir grįžti kitu keliu atgal), bent tokios fizinės kondicijos žmonėms kaip aš ir žmona, reikia išeiti kokią 6 val. ryto (žemėlapiuose nurodytas laikas maždaug atitinka mūsų vidutinę spartą). Visada geriau išeiti kiek anksčiau ir pasilikti laiko iki sutemų nenumatytiems atvejams. Kas labiausiai tose kelionėse reikalinga - fizinė ištvermė ir geri sąnariai (arba mokėjimas leistis žemyn, nes man kaskart leidžiantis pradeda skaudėti kelio sąnarį). Jokių didelių nepatogumų dėl aprangos ar spec. aprangos poreikio nepastebėjau. Aišku, turime ir tuos nepigius batus, bet aš juos užsidedu tik ten, kur reikia rimčiau laipioti. Vienas reikalingiausių daiktų buvo pats pigiausias - polietileninis apsiaustas iš maximų ar senukų.