Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: Jurate
Data: 2010-05-27 19:19:38
prieš porą metų mačiau Norvegijoj tokius nesiruošusius...
tai išėjau mergaitė po kalnus pasivaiksčioti su šliurėm...
tai teko po to basom eiti...
aš tai patarčiau vis tik turėti gerus batus..
pasigirsiu, kad kaip tik Norgėj užtaikiau ant išpardavimo,
tai nusipirkau Zamberlan dvejas poras po 90 lt :)

"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> skrev i melding news:htluu5$71c$1@trimpas.omnitel.net...