Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-31 13:37:40
Kol nepaskaičiau jokių kitų "atsiliepimų", parašysiu kas prieš 2 metus A.Tatruose man tiko:
1. Batai. Pirkau ~370 Lt su akcija, svarbiausia man asmeniškai buvo: A) Vibram padas; B) Goretex membrana. Paieškok AIC ką siūlo.
2. Kojinės. Susirandi "Silva" firminę parduotuvę ir nusiperki 2-4 poras spec. kojinių iš akies (19-30Lt pora). (Kaune - SAVAS).
3. Kelnės - whatever. Ar saulutė, ar lietutis - kad išgyventum. Aš berods visada su lengvais bridžais/šortais laipiojau.
4. Striukė - eilinė bolonkė, kad lengvai sutilptų į kuprinę. Jos beveik neprireikė.
5. Kuprinė - svarbiausiai patogi pačiam, nedidelė, su tvirtinimais ant liemens (berods pirkau iš kažkokios eilinės fish/tourist pardoškės už ~300Lt). Įsimesti mobiliaką, sumuštiakų/kotletų keletą, gerti (DAUG), megztuką ir striukytę. Fotikui įsidėti turėjau mažesnį tašiuką iš priekio ant sprando.
6. Aš naudojau noname trekingo lazdas (Maximines), ir tokiu metu ten karstysies su guminiais antgaliais. Taigi, lazdas turėti rekomenduoju (bent po vieną lazdą), nors mano paaugliukams jos buvo "per sunkios", bet man, seniui, buvo pats tas. Manau, kad palyginimas būtų panašus - ar slidinėji be be lazdų? Leidžiantis nuo kalno afygennai malonu būdavo tiesiog perkelinėti svorį ant rankų, ir tokiu būdu stabdyti "kritimą". Nes užkopti kur nors - tai mažoji darbo pusė. Realiai leidžiantis (kai raumenys privalo dirbti "reversu") tikroji kankynė :)))

7. Akiniai.
8. Kepurė AUSIMS pasaugoti nuo saulutės.
9. Gerti. (ar jau sakiau?). Manau ~1L/žm/val. Cigarečių "perekūrams".

Beje, užpernai buvau ~liepos antrą pusę, kai "tipo" ten būna daug kritulių. Tai vat, kritulių neragavom.
Aukščiau ~1800m pakilę nebuvom, nes miegodavom iki pietų, tinginiai tokie vat.

Objektai - Sloviansky Raj (pirmai dienai), A.Tatrai (pvz. Slavkovskij Štit), Ž.Tatrai (pagooglink pvz apie Ohnište Oko).

J.

P.S. Beje, jei eisite į ledo olas (ten kažkur piečiau Poprado), tai BŪTINAI šiltai apsirenkite, net jei kieme +28 ir tvanku kaip pirtyje (megztukas+striukė, galima dar kokias treningines kelnes ant šortų užsimesti prieš lendant vidun). Viduj apsimyžti galima iš šalčio, ypač jei myžti norisi. :)))