Tema: Re: Q: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: Stork
Data: 2010-05-27 13:09:30
Del batu-suprantama, kad nepranesiojus, gali tekt verkt.
Del striukes dar mastau turiu tokia ziemine "Alpine", be pasiltinimo,
tinkliukas viduje. Kad neperlys-tai 100proc. Bet ar pats neuztroksiu?
Dar tokia lengvute turiu-begikai megsta. Bet ta perlyja. Ai dar yra
plastikinis svarkas ir kelnes-su tais per liuti gali stovet.