Tema: Re: Q: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: meska
Data: 2010-05-27 10:13:22
> 1. Batai (ka patarsit is savo praktikos). Kaina manyciau max 400Lt. Jei
> ziuret montis magia-kazkas minejo gero pardavejo patarejo varda ir
> nuolaidas kokias gavo... Ar is AIC zamberlan? Kaip del ju HI-TEC V-Lite
> Altitude Ultra WP? Norisi kad veliau batai nedulketu rusyje, bet
> pasitarnautu ir vaikstant po slapia zole, miskus.
   La Sportiva... bet į tokią kainą nesipaišo.

> 2. Kojines
   Trekinginės kojnės meerino vilna, coolmaxas. Kažkaip labai skirtumo
nepastebėjau. Vienintelis ką siūlau atkreipt dėmesį - tai kad jos būtų
švelnios ir lygios, nes vieną kartą teko AIC nusipirkti pigias vokiškas aka
hikingu skirtas kojnes. Deja, bet jų viršuje (nuo kulniuko) prasideda toks
lygiagriatus raštas, kuris baisiai pritrina..

> 3. Kelnes (bridzai, sortai, ar ilgos)
 Ne medvilnė. Šiaip žiūrint kaip vaikščiosi, bet geriau ilgos su galimybe
pasidaryti trumpas, arba tas kurias galėtum atsiraityti. Vokiečiuose
išhikinau ir su audimo medvilninėm .. bet nepasakyčiau kad buvo labi didelis
komfortas šlapiam užpakaliui. Neperseniausiai pasiėmiau iš TJ  Montane
Converts, kalnuose jos dar nepabuvo, bet šiaip gamtoje paliko labai teigiamą
įspūdį.

> 4. Striuke
Kad nepralytų :) Pirmam kartui spėju užteks bet kokios. Poto galima žiūrėti
į kažkokias plonas shell tipo.

> 5. Kuprine (manau vienos dienos zygiams).
Jeigu vienos dienos .. tai nemanau kad yra skirtumas. Čia yra keli
variantai - ieškoti visiškai minkštos, kurią galėtum susukti į pagrindinę
kuprinę, arba imti kažkokią patogesnę. Aš praeitais metais pasiėmiau La
Sportivos. Fall Line . Labai patogi, bet nelengva.

> 6. Lazdos (ar reikia, jei reikia i ka atkreipt demesi?)

Aš be jų į kalnus neisiu, nors pirmą kartą variau ir be jų. Man asmeniškai
labai padeda leidžiantis, nuima krūvį nuo kelių. Į ką atkreipt  - neimti
pačių pigiausių, ir su bukais galais. Malonu aišku kai rankenos būna iš
minkstenės medžiagos, o ne kieto plastiko

> 7. Gal dar bus kokiu patarimu.

Geriau nusipirk gerus batus, ir pasižiūrėk striukės nuo lietaus. Visa kitą -
kitais metais :)