Tema: Re: apranga ir apavas i kalnus?
Autorius: Stork
Data: 2010-07-20 10:49:41
Jau patyriau kalnu dziaugsma, tad kaip pradziai susidariau vaizda. :-)
Kuprine-tai viskas kaip rasai plius pietus, plius nuo lietaus apsiaustas
arba striukyte. Tik kuprine- patarimas su oro cirkuliacija nugarai.
O del nuovargio -tai toks laikinas apsireiksdavo lipant staciau. Leidziantis
kur didesni akmenys pasitaikydavo labai smagu buvo  begti (sokinet)
zemyn...
Su batais buvo pasaka-jokio galvojimo, kur koja det-ar vanduo, ar akmuo, ar
slapia lenta.
Teko krusos gaut ir gryzt takeliu, kuris virto upeliu. Kojos sausos liko.

"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
> [...]
> laisvoki tai pritryniau viena dideli mazoli per visa pada, bet neskaudziai
> ir ne is karto, o po savaites. labiau pavargdavo keliai, vaiksciot lyguma
> ir kalnais dirba kiti raumenys, kaip man patarinejo ir as patarciau pries
> kelione i kalnus kokias dvi savaites palaipiot laiptais i 12 auksta kad
> sustipretu ta raumenu grupe kuri atsakinga uz laipiojima. daugiau irangos-
> reikalinga maza lengva kuprinyte vandeniui ir atsarginiai akumai fotikui,
> fotikas, telefonas daugiau nieko. lietus... nu as jo nebijau, bet man ir

>>> 3. Kelnes (bridzai, sortai, ar ilgos)
>>> 4. Striuke
>>> 5. Kuprine (manau vienos dienos zygiams).
>>> 6. Lazdos (ar reikia, jei reikia i ka atkreipt demesi?)