Tema: Re: Apie kelnes
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-06-01 14:23:57
Ne didesnes, nes skiriasi produktai.  Paprasciausiai prie striukiu parasiau
kad jei yra dabar LT, tai kaina zemesne ( 314 lt) nes ziema Atomic striuke
kainavo 100 GBP ( dabar 110 GBP), o prie kelniu uzmirsau prideti.  Kelnes
ziema kainavo 70 GBP ( dabar 80 GBP).

 Kelnems galioja tas pats kaip ir striukem - jei yra Lietuvoje, kaina
70x3,14~ 220 lt, jei nera LT - tada 80x3,1~251 Lt. Ir aisku is UK ateis
Atomic 2.0 versija, nors skirtumo asmeniskai nepajutau.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk
www.robens.de