Tema: Re: kiowliu gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-20 11:02:23
kaip buna paprastai - pajauti kad jau lyg sergi, savijaute blogėja blogeja, po keleto dienų kulminacija - blogiausia savijauta,
jei viskas normaliai, be komplikaciju, po poros dienu praeina, ir paskui po truputi savijauta gereja.

tai vat po pirties jautiesi buna taip, kad jau kaip ir po kulminacijos esi - liga jau traukiasi.