Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: zZz
Data: 2009-11-11 09:21:00
Emm.. Šeštadienį mane bandė okupuoti kažkokia chvaraba. Temperatūra mano
nukrito iki 36, bet buvo šalta. Pridaužiau ją greifruktų kauliukais, kaldra
ir alum :). Trukmė ~2 paras. Tiesa, sloga liko. Gripu niekad nesirgau.
Mergaitę irgi kažkas taranavo pan. metu, bet praėjo begyvenant. Kažkokia
šūstra infekcija po LT saule? (think)

zZz