Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-09 20:58:11
tai tą ir sakau, tas kiaulių gripas, kaip osamabinladenas - visi kaltina,
visi bijo, bet visiškai neaišku, iki kokio lygio jis apskritai egzistuoja :)
Kiek klausinėjau sirgusių šiuo metu, niekam jokių tyrimų nieks nedarė. Iš
vis pataria net ir susirgus nekišti nosies iš namų, net pas gydytoją neit,
nes bus dar blogiau. Bet iš kur tada tie skaičiai?

beje, iš mokyklos po poros dienų gavau paaiškinimą, kad nereikai pranešinėti
visais atvejais, o tik jei asmuo "positiv auf Neue Influenza A/H1N1". Ir
paaiškinimas, kad positiv tai ne tas, kam tai gydytojas nustatė, o kas yra
"Neue Grippe-positiv getestete Person". Jaučiu, mokyklą užvertė tokiais
pranešimais, nes kiekvienai slogai daba bandoma knyslę pripaišyti :)