Tema: Re: kiowli gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Liuc ir Begemoc
Data: 2009-11-10 19:07:44
Pries metus ir pries pusantru turejau du tokius atvejus. Abu kartus po para,
pusantos 39-40 temperatura nei is sio nei is to. Kaip uzeidavo taip ir
praeidavo. Likdavau apakes. Dazniausiai pasireiksdavo po aktyvesnes jogos.
Kaip kazkoks atsakas i cakru atsidaryma:) Rimtai, galvodavau, kad kas tai
nutinka po jogos pratimu, kad nulauzia dviem dienom be jokios priezasties.

Gal tikrai koks virusas. Vaikui buvo kazkas panasuas irgi pora kartu. Tik
temperatura be jokiu kitu isoriniu pozymiu.

Apokalipse jau cia?:)